DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

NÁVODY

Návody...
 
21.5 2012  Růst plodin v LS 2011  by Jagguar
 
Otevřít "map01.i3d" v notepadu nebo něčem podobným na otvírání textu. / cesta může být jiná s ohledem na systém /

hledat: "FoliageSubLayer name"

potom:
<FoliageSubLayer name="barley" densityMapTypeIndex="4" densityMapChannelOffset="4" numDensityMapChannels="3" materialId="429" cellSize="8" viewDistance="75" terrainOffset="0" objectMask="65520" distanceMapIds="28;51;52;53;54" distanceMapUnitSizes="128;128;128;128;128" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="1" plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.2" width="1.5" height="1.25" widthVariance="0" heightVariance="0.2" horizontalPositionVariance="0.5" growthNumStates="5" growthStateTime="900000"/>
Samozřejmě můžeš taky wheat, rape atd..

Je to v milisekundách
 
To tady, "900.000" jsou milisekundy. Takže 900.000 milisekund odpovídá 900 sekund odpovídá kontinuální 15min!
 
 
 
Jak vyřešit startování, případně jiné ovládání.....
 
Zdravím všechny, po problémech se startování Tater, co upravoval BORO, kdy někomu šly bez problémů a někomu nešly nastartovat jsem se ponořil hlouběji do problému. Přišel jsem k tomuto závěru, je potřeba si nastavit ve hře v nastavení tlačítko pro danou funkci, případně si zazálohovat původní soubor ,, inputBinding.xml ,, který je na cestě: ....Documents/ My games/ FarmingSimulator2011 a stáhnout a nakopírovat tento soubor : http://www.uloz.to/7102193/inputbinding-xml . Potom jdou stroje startovat. Nevím ovšem a nemůžu to vyzkoušet, jestli tento soubor , resp. nastavení z tohoto souboru nějak neovlivňuje ovládání jiných strojů, to budete muset vyzkoušet a případně pozměnit přímo v nastavení ovládání ve hře.
Zde přikládám pro jistotu ještě originální, původní soubor : http://www.uloz.to/7102218/inputbinding-xml
 
 
18.10.2010  Jak upravit peníze v LS2011
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Díky uživateli MENYcz si můžete projít návod jak převést stroj z LS2009 do LS2011
 
Tady dávám návod jak upravit stroj aby vám šel do novýho dílu LS 11
jde jenom o upravení souborů: moddesc.xml a (název stroje).xml

info: to co je zaškrtnuto červevě odstranit
to co je modře přidat
samplemod podle kterýho sem upravoval moddesc a (stroj).xml naleznete ve složce se hrou v složce sdk

Bohužel tato úprava mi zatím fungovala jenom u tohoto traktoru, zkoušel sem traktor Case 535 Quadtrac a ten se mi nezobrazil ve hře v obchodě...


Upozornuji že tento návod nemusí být zcela přesný... u Fendta mi ve hře nefungoval maják a přední hydrulika..
 
Více info + diskuze na našem fóru
 
 
10.3.2010   Chybová hláška ,,Platform exception,,
 
 
Následující chybové hlášení
 
platform exception 
 
unexpected system exception occured 
 
 
se zobrazí na 99% díky špatnému souboru vehicle.xml ve vaší Savegame složce
 
Jak k tomu dochází?
 
1.možnost:
 
Když hru uložíte, stroje jsou různě rozmístěny ve hře, potom startujete hru volbou "Fahrzeuge zurücksetzen" a všechny stroje se objeví opět na dvoře
 
2.možnost :
Když máte mnoho strojů a ne všechny se na dvoře zobrazí , potom otevřete prosím souboru vehicle.xml ve vaší Savegame složce
 
 Najděte následující položky v souboru vehicle.xml
 
 
 
Nyní vše smažte od <vehicle> do </vehicle> / jak je v rámečku/
 
 
Poté soubor uložte, hru spusťte, nahrajte vaši uloženou úroveň, HOTOVO
 
Nevýhodou této úpravy je, že daný stroj již není ve hře, ale hra už nebude padat
 
 
Tento tutoriál je chráněn licenčními podmínkami GPL
 
 
© by Rene Monsees (fly‐master)
Stand: 18. Juni 2009
 
Přeložil Hanysekk
 
original tutorial  v DE : uloz.to/4225809/platform-ex.pdf
 
 
24.2.2010  Ukládání v GE
 
Pokud provádíte úpravy v GE , musíte mít soubor .I3D ve složce bez háčků, čárek , mezer, GE si s tímto nerozumí a vyhodí to  chyb. hlášku. Toto platí i pro celou cestu k této složce, nejlepší je, pokud si tuto složku vytvoříte na ploše a tam rozbalíte daný stroj, či objekt, který chcete upravovat. Poté jen zabalíte opět do .ZIPu
 
 
16.01.2010 - Návod na vložení DataS do hry
Zde Vám dám návod, jak vložit DataS do hry..(nepleťte si LS a ZS při vkládání, zvláště menu do hry)
Ukázka vložení Volné kamery do hry!
 
Varianta A
1. Stáhneme si "volnou kameru" (DL v ostatní) 
2. Otevřeme si DataS_Trailerspec.rar 
3. Zde vidíme jednu složku a jeden textový soubor(čti mě)  
  Viz foto: 
4. Otevřeme si Tento počítač/místní disk/program files/Traktor Zetor Simulator/
    Viz foto:
 
5. Z otevřeného raru, kde se nachází již zmiňovaná složka DataS a tu zkopírujeme a vložíme do Traktor Zetor Simulator(TZS)(v případě, že tam složku DataS již nemáte. 
6. Hotovo
 
Varianta B
1. Do bodu 4 se shodujeme. 
2. v TZS otevřeme složku dataS/script/vehicles/specializations a tady vložíme Trailer.luc
   Viz foto: 
3. Hotovo
 
Návod vytvořil Martin
 
09.12.2009 - Převod do *.i3d přes Mayu 2009 
UPOZORNĚNI: JE TAM TŘEBA PŘIDAT SCRIPT NA PŘEVOD DO I3D. 
 
1. Vymodelujeme si nějaký model. V mém případě je to budova.
 
 
2. Budova musí mít všechny strany jasně bíle, potom přidám texturu.
 
 
3. Převod do *.obj viz obrázek.
 
 
4. Napíšeme nějaký název, v mém případě budova.obj
 
 
5.  Spustíme Mayu 2009
 
6. Otevření dokumentu s budova.obj
 
 
7. Po načteni budova.obj vyskočí tabulka a v ní nějaké informace. Dáme OK, tímto se nebudeme zdržovat.
 
 
8. Potom musíme dát modrou krychli na "zaplnění" stran
Takhle to vypadá poprvé v maye
 
 
Zaplníme strany. Všimněte si, že budova nemá ještě texturu. 
 
 
9. Vezmeme si štěteček a potáhneme po budově(je jedno po jakém místě)
Předtím
 
Potom: 
 
 
10. Potom se dostaneme do kolonky ostatní a tam nejdeme mel/i3d. Pozor: Script se musí dodat!!
 
 
11. Dáme Prewiew(zobrazení v GE)
 
 
12. V GE se podíváme, zda jsme modelovali správně. Jestli ano, tak jsou všechny stěny vidět. V mém případě jsme přidal i light(aby to bylo vidět) jestli to uložím i s tímto, tak se to zobrazí iv mapě a to tak, že bude uričté plocha na mapě bude mít více světla než ostatní. 
 
 
13. Uložíme budova.i3d ku texturám!!!!! V mém případě  je to složka budova a tam to uložíme!!
 
 
14. Nyní můžeme budovu vložit do mapy, viz vkládání budov/objektu do mapy!
 
Návod vytvořil Martin
 
 
05.10.2009 - Spuštěn nový web k tvorbě strojů
případné odpovědi na své dotazy k tomuto tématu hledejte i zde: 3dstudiobymatliik.websnadno.cz/Uvod.html
 
27.09.2009 - Návod na vložení cukrového módu.
 
Takhle jsem postupoval já, a funguje mi to. 
1. Stáhneme si cukrový mod (ke stažení v mapy, mody…) 
2. Po stažení otevřeme *.zip soubor
3. Po otevření souboru vidíme 2 složky: data, mods 
4. Prvně otevřeme složku data, po rozkliknutí se nám zobrazí další složka, tentokrát: vechicles. Po otevření vechicles uvidíme 2 soubory: sbeetParticel.png a sbeetParticleSystem.i3d 
5. Tyto soubory zkopírujeme tyto soubory( NE SLOŽKU)  dáme do data/vechicles a vložíme to tam. První část hotová
6. Nyní se vrátíme. Otevřeme složku mods(v zipu) Zobrazí se nám 5 zip souboru a 1 složka tj. 6 souboru. 
7. Těchto 6 souboru zkopírujeme, a vložíme do dokumenty/my games/farmingsimulator2009/mods
8. A stroje jsou ve hře. 
 
 
Přeji příjemné hraní, autor: Martin
 
 
23.09.2009 -Návod na úpravu silážní jámy pro siláž
 
pokud se vám zobrazí při vysýpání siláže v jámě  červené hlášení...... nemáte jámu upravenou pro danou plodiny, kterou chcete  právě vysýpat ....
proto jsem udělat takový stručný návod jak na to.......

pro zvětšení klikněte na obrázek
 
 
20.09.2009 - Návod na spouštění hry v okně, né na celé obrazovce
část 1.
1. Otevřeme si dokumenty/my games/farmingsimulator2009/game.xml 
2. game.xml otevřeme v editoru(nejlípe poznámkový blok) a najdeme: <fullscreen>true</fullscreen>
3. <fullscreen>true</fullscreen> slovíčko "true" nahradíme slovem: "false" takže to bude vypadat takto: <fullscreen>false</fullscreen>
4. uložíme a vrhneme se na část 2
 
 
část 2. 
1. Nyní si otevřeme tento počátač/místní disk C(D)(podle umístění hry)/program files/landwirtschafts simulator 2009/game.xml
2. game.xml otevřeme v poznámkovém bloku a najdeme <fullscreen>true</fullscreen>, a napíšeme "false" <fullscreen>false</fullscreen>
3. uložíme, a hrajeme v okně. 
 
POZOR: slovo "false" pištge bez uvozovek!!! 
díky: xerion 
návod vytvořil: Martin
 
29.8.2009 - Návod na úpravu stroje , barvy,  pokud jej máte ve hře bílý
Zde dám kompletní návod na opravu bilých stroju. Funguje u 90% modelů... Bude to i s obrázkama, tak to snad lépe pochopíte.
1. Stáhněte si Paint.net 3.5  
2. Po stažení naistalujte. Po dokončení instalace spusťtě program, a program automaticky zkontroluje aktualizace. Pokud nějakou najde, tak ji aktualizujte.
3. Stáhneme daný stroj. V mém případě: NHCX860.zip 
4. Po stažení ho vyextrahujeme třeba do složky, co jsem vytvořil na ploše "new holland" 
5. Otevřeme archiv stroje a dáme: extrahovat do: "plocha-->new holland a dáme OK.
6. Otevřeme složku "new holland" na ploše. Najdeme:NHCX860.png a poté NHCX8602.png a dáme upravit. Viz screen: 
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
 
7. Soubor by se měl otevřit v programu paint.net, jestli tomu tak není, tak dejte: otevřít v programu-->paint net
8. Stisknem CTRL+R nebo: image/resize... Viz screen 
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
9. Otevře se nám tabulka: Rozměr bude 1280×1280/300 Místo těch 1280 dáme 512. U druhého se to automaticky udělá. Pokud to neudělá, tak to tam napíšeme ručně. Těch 300 necháme. Klikneme OK
Viz screeny:  
10. Totéž musíme provést i u NHCX8602.png stejný rozměr aby model byl "barevný"
11. Uložíme pomocí CTRL+S a dáme ok. Vše necháme nastaveno jak to je.
12. Ve složce new holland vytvoříme nový zip a to tak: Označíme všechny soubory ve složce, klikneme ně nějaký pravým tlačítkem myší a dáme přidat do archávu/add to archive a bude mít tento název: NHCX860.zip Název musí být přesný.(bez mezer, čárek, háčku...)
13. Jak to bude, tak dáme zip do mods. 
14. koupíme v obchodě a hrajem... 
 
Screeny z hry aby jste mi věřili, že to funguje(lišta není originál.. je to nějaká JD)
PŘEDTÍM
POTOM

 
Pokud chcete upravovat jiný stroj, musíte si najit png soubor a upravit. Pokud je jich tam více,
tak musíte upravit všechny a poté vložit do zip
 
Vytvořil Martin
 
24.08.2009 - Návod na usazení  objektů, co koupíte v obchodě v bedně....
 
Návod na usazení bedny....

1.dovez bednu to na místo, kde to budeš chtít usadit
2.couvni s nakladačem, vylez z něj a jdi k té bedně... sleduj co se ti ukáže nahoře
budeš muset stisknout klávesu B mám zato, rozloží se ti 4 kuželky a X, X znamená, kde se to bude sypat, čerpat / podle toho, co rozbaluješ/
3.pokud ti to vyhovuje jak to je, stiskneš další tlačítko, co to ukazuje, mám zato V
no a vyroste ti to....
4.pokud bys to tam nechtěl, tak po tom, co to vyroste a bude usazené, jde to zbalit tak, že jako by projdeš tím hnojištěm, jímkou a v jednom místě se ti ukáže zas tlačítko,
 to stiskneš a uložíš a restartuješ hru, pak tam budeš mít jen opět bednu , nebo by to mělo jít prodat v obchdě a následně koupit
 
01.08.2009 - Návod na vložení budovy a jiného objektu do mapy
 
1./ stáhneme si budovu
2./stažený soubor rozbalíme
3./přesuneme jej do složky  c:/program files/LS2009/data/maps
4./spustíme GE a otevřeme si soubor mapy, kterou používáte
5./kliknete na tlačítko importu a proklikejte si cestu k nakopírované složce budovy
 
6./po načtení budovy / objektu/  klikněte CTRL + B a klikněte myší, kam si přejete objekt usadit
7,/ po usazení, ustavení uložte celou mapu
HOTOVO
 
Poznámka:  je důležité mapu ukládat do složky C:/ , nebo na plochu a musí to být složka bez
diakritiky / háčků, čárek / , jinak to hodí chybu
 
Díky Jožo
 
 
31.07.2009 - Setí a rekultivace autopilotem kdekoliv
 
Jestliže máte touhu mít lany od silnice k silnici, ale nechce se vám hodiny otročit bez autopilota s rekultivátorem…mám
pro vás návod jak nejen pomoci autopilota zrekultivovat, ale současně i zasít! Stačí k tomu traktor třeba Fendt, libovolny
rekultivátor a samozřejmě sečka. Postup připojování je následující:
Připoj sečku –> zvol plodinu –> připoj rekultivátor –>zajeď na místo a stiskni H.
V jiném pořadí to nefunguje!! Je potřeba pamatovat na to že pokud je rekultivator před traktorem, zastaví čí ho otočí jen
překážka, voda nebo silnice. Také se může stát že při přejíždění teréních nerovností dojde k vychýlení z kurzu a autopilot
může v rámci již upraveného terénu jezdit křižem. A poslední postřeh sečka by neměla být širší než rekultivátor, alespoň
né při první brázdě…
Přijemnou zábavu.
 
Vytvořil : Cara
 
 
30.07.2009 -Změna ovládání strojů

Trochu som sa hrabal v .xml suboroch a za pomoc dakujem aj Honzovi ako zmenit ovladanie? Vela z nas to hra na notebookoch a ten numericku klavesnicu nema tak som prisiel nato ako prepisat ovladanie
priklad: Lexion600Combine


otvorime si  .zip alebo .rar a najdeme zlozku moddesc.xml (samozrejme ked si budem prepisovat nejaky iny stroj tak sa to bude volat inak napriklad zetor...) tu si nakopirujeme na plochu, klikneme pravym tlacitkom a klikneme na upravit
najdeme si riadky
<input name=\"GASADD\" key=\"KEY_6\" button=\"\" />
<input name=\"GASSUB\" key=\"KEY_5\" button=\"\" />
<input name=\"DRIVEMODE\" key=\"KEY_4\" button=\"\" />
<input name=\"DRIVEMODESTOP\" key=\"KEY_x\" button=\"\" />

moze ich bit viac aj menej prepisujeme len riadok key=\"KEY_x\"
len to X dame si tam napriklad pismeno ,,t´´ ked mame ideme na dalsie postup je ten isty
potom to dame naspet do toho .zipu s tim strojom a mozeme hrat
POZOR!!!: niektore stroje maju viac funkcii tak si davajte pozor aby ste nedali na nejake pismenko 2 x  take iste!!
Hlavne nedavajte ziadne funkcie na pismenka:Q,F,P,Z,G, nimy sa vecsinou zapinaju svetla a odopina sa prislusenstvo kupuju sa atd..
 
zaslal JOŽO
 
26.07.2009 -Servisní FIX PACK
 
V případě, že máte problémy se stroji po uložení, stáhněte si tento pack a nainstalujte jej.
 
 
 
 
Pokud budete chtít jezdit s JD WTS a nebude se vám korektně zobrazovat čeština + ovládání, odstraňte JD 2266 ze složjky MODS - s tímto kombajnem se hádá
 
 
 
19.07.2009 - Návod na vložení mapy do hry
 
Napřed si  původní složku maps zazálohuj / překopíruj /  do bezpečí
Stáhneš si mapu, bude nejspíš v .RARu , po stažení .RAR rozbalíš a celou složku, nebo všechny soubory, co budou po rozbalení nakopíruješ do složky : c:/program files/ landwirtschafts simulator 2009/ data/ maps
Spustíš hru a hraješ
 
POZOR některé mapy jsou náročné na PC, může se stát, že se hra nenačte, nebo se bude sekat....
 
 
18.07.2009 - Prodej sklizně 
 
Ve hře otevři PDA na stránku s cenami (3x písmeno "I") tam se dozvíš kolik za jakou obilninu dostaneš.
 
 
 
Horní řádek označuje název místa a vlevo je druh obilnin.
Šipky vpravo označují růst ceny oproti předešlemu dni (ceny se mění po půlnoci)
 
 
 
Vysvětlivky:.
Zelená šipka = Výborný kurz - Prodáváme
Žlutá Šipka = Průměrný kurz
Červená Šipka = Špatný kurz
 
Ceny za tunu se mění podle obtížnosti hry  

Hafen - Přístav
Brauerei - Pivovar
Muhle - Mlýn
 
A názvy : 
Weizen = Pšenice
Gerste = Ječmen 
Raps = Řepka
Mais = Kukuřice
 
Vytvořil : Jukec
 
 
16.07.2009 - Návod na vkládání strojů!!! 
 
 
 
1. stáhnou vybraný stroj
2. vložit  .ZIP  do složky MODS
3. spustit hru a hrát
 
Vytvořil Jukec
 
 
16.07.2009 -Návod na převod stroje z .RAR do .ZIP
 
 
Otovris si  .RAR,  prekopirujes si vsetky tie dokumenty na plochu oznacis si ich ako keby ich ides kopirovat kliknes pravim vyberes 7zip,  potom pridat do archivu kliknes na OK a mas to.
Je to .ZIP,  potom len zkopirujes do mods a mas to, fakt to funguje

Ide to aj Winrarom
kliknes pravym tlacitko,  kliknes na to pridat do archivu a tam mas na vyber .RAR alebo .ZIP ,  kliknes nato .ZIP a malo by to  byt.
 
Příspěvek zaslal Jožo
 
Otevřeš si .RAR, překopíruješ si všechny soubory na plochu , označíš si je, jako když chceš kopírovat, klikneš pravým, vybereš 7zip, potom klikneš na přidat do archivu, klikneš na OK a je to.
 
Jde to i WinRarem , vybereš si tu nově vytvořenou složku na ploše, kam jsi nakopíroval všechny ty soubory z .RARu, klikneš na přidat do archivu, vybereš .ZIP příponu a je to. Poté selý .Zip soubor překopíruješ do MODS složky k ostatním strojům.
 
Přeložil Honza  / s ohledem na četnost dotazů, že tomu nerozumí, že je to slovensky /
 
Poznámka: ne vždy to ovšem takto jde.....
 
 
12.07.2009 -Návod na úpravu růstu trávy  / I varianta /
Gras wächst

Nastavení růstu trávy po sečení

ténto mod byl instalován pro úpravu růstu vaši trávy po sečení. V závislosti na hře,
kterou budete hrát, tráva roste různě rychley (jak je definováno v map01.i3d)  
Pokud to je možná příliš rychle, pak musíme prostě období růstu v map01.i3d změnit.
Například tráva je posečena - po 15 min. začne znovu růst.

Nastavení:

Tuto dobu však můžete ovlivnit /  "map01.i3d" otevřete v Poznámkovém bloku , nebo Windows textovém  editoru a následné
červené hodnoty změňte:

<FoliageSubLayer name="grass" densityMapTypeIndex="2" densityMapChannelOffset="4"
numDensityMapChannels="3" materialId="312" cellSize="8" viewDistance="80" terrainOffset="0"
 objectMask="65520" distanceColors="0.537255 0.439216 0.286275;0.239216 0.309804 0.137255;0.239216 0.309804
0.137255;0.239216 0.309804 0.137255;0.239216 0.309804 0.137255" separateAvailabilityChannel="false" atlasSize="2"
plantThreshold="0.5" numBlocksPerUnit="1.2" width="1.5" height="1.3" heightVariance="0.2" horizontalPositionVariance="0.5"
 growthNumStates="5" growthStateTime="900000" />


To tady, "900000" jsou milisekundy. Takže 900.000 milisekund odpovídá 900 sekund odpovídá kontinuální 15min!
 
odkaz na soubor MODu - uloz.to/2106449/grassautogrow.exe
 
Postup: - stáhnout soubor
              - kliknout na . EXE stažený soubor
              - upravit  soubor .i3d
 
Druhý návod na změnu  rychlosti růstu a výšky plodiny
 
proklikejte se cestou :

C:\Program Files\Landwirtschafts-Simulator 2009\data\maps\map01.i3d

pak otevřete: map01.i3d v editoru, ne wordpadu

pak klikněte hledat a do pole zadejte  FoliageSubLayer name
 
Výška plodiny

v  "FoliageSubLayer name="  řádku plodiny, kterou  chcete zvýšit  běžte ke konci řádku ("crop name" densityMapTypeIndex) a potom než najdete height="číslo"

odhadované výšky:


Pšenice= 1.25

ječmen=1.2

OSR=1.8 až 2 (to záleží na tom, co požadujete ale myslím si, že 2 je to pravé )

kukuřice/zrno=3
 
Rychlost růstu :

Jestli chcete zpomalit tempo růstu úrody, udělejte toto  v "FoliageSubLayer name="rows as well. Jděte po řadku  plodiny  pšenice, ječmenu, řepky, trávě či kukuřice a najdete growthStateTime "číslo" ,měnit číslo  z jednoho dole!
Já si myslím 60 min je asi vhodné pro menší pole ale pro větší pole  přidat více času!



500ms= 0,5s

1000ms= 1,0s

10000ms=10s

100000ms= 1,66min

1000000ms=16,6min

2000000ms=33,3 min

4000000ms= 1,11h


15min=900000ms

30min=1800000ms

45min=2700000ms

60min=3600000ms

75min=4500000ms

90min=5400000ms
 
 
 
 
 
12.07.2009 -Uprava bodu připojeni u kombajnu pro vlek
 
 
 
1. Najít soubor .XML
2. Otevřit v editoru
3. Upravit označený text -  smazat slovo Combine , musí být pouze trailer
4. Uložit editovaný soubor
 
 
 
12.07.2009 -Změna obsahu korby, zásobníku zrní u kombajnu
 
 
1. Najít soubor .XML
2. Otevřit v editoru
3. Upravit označený text na požadovanou hodnotu
4. Uložit editovaný soubor
 
 
 
09.07.2009 - Pokud vám nejdou koupit řezačky SIPMA , zkopírujte si do složky MODS řezačku, viz : ls2009cz.wbs.cz/Kombajny_a_rezacky.html
 
 
09.07.2009 - Návod na instalaci PATCHE 1.1 hledejte  zde:  ls2009cz.wbs.cz/Ostatni.html
 
 
 
 
Návod na změnu ceny :
 
 
 
Návod na změnu rychlosti :
 
 
 
Návod na změnu hmotnosti:
 
 
 
Návod na změnu objemu nádrže:
 
 
 
 
06.07.2009 -
Zde je odkaz na podporu GDN - najdete zde i Giant editor   gdn.giants.ch/downloads.php
 
01.07.2009 - Návod na úpravu rychlosti plnění samozběrných vozů
 
pokud potřebujete upravit rychlost plnění, najděte v souboru .XML následující řádky:
 
<fillScale value="20" />
<massScale value="1" />
 
čím vyšší číslo , tím se vlek plní rychleji
 
0 - s touto hodnotou by se neměl vlek naplnit vůbec
 
27.06.2009 -  Problém s koupí TZ4K
 
Pokud máte problém s koupením TZ4K, musíte napřed stáhnout a nakopírovat do složky MODS traktor MF1200, pak to půjde...
 
20.06.2009 -  Návod na vložení nové mapy do hry
 

1. Stáhneš si mapu , kterou sis vybral, měla by být ve složce .RAR, případně .ZIP

2. Tuto zabalonou složku rozbal, měl by si mít po rozbalení složku Maps

3. Teď se musíš proklikat k té původní nainstalované mapě, tzn: c:/ Program files/Farming simulator 2009/ Data/ Maps

4. Tu původní originální celou složku Maps někam zkopíruj do bezpečí / v případě problémů s novou/

5. Tu starou složku smaž a tu novou rozbalenou překopíruj místo té původní

 

Hotovo, zkus pustit hru, měla by se rozjet

--------------------------------